6

Nu är det inte ens en vecka kvar längre. Nu är det bara 6 dagar kvar innan vi drar. Men det är mest en massa längtan från min sida. Har inte så mycket att ta itu med som min fina sambo har. Han är bäst som klarar av att både jobba heltid och gå i skolan. Min fina älskling! Du om någon förtjänar två veckors semester.

Mitt schema ser ut som följande:
Fredag: träna fotboll och träna gym (mest för att få duscha ordentligt då vi har stopp i duschen)
Lördag: måla min skänk.
Söndag: spela cup.
Måndag: lämna fassans bil och träna.
Tisdag: välja kakel till badrummet och träna på gymmet. Och tvätta. Men det ser jag inte fram emot.
Onsdag: packa och stryka. Träna fotboll.
Torsdag: vid 11 tiden lämnar vi Trelleborg för att ta flyget från Sturup 13.20.

Som ni ser kunde jag haft mer att göra. Men så är ju inte fallet så jag får stå ut och gå och längta en massa bara. Först och främst är det ju cupen jag ska se fram emot och sen rullar det förhoppningsvis bara på. Ska försöka att träna så mycket som möjligt de här 6 dagarna som är kvar. Men framför allt ska jag vara med Tindra så mycket som möjligt. Min fina vovve ska få långa promenader i skogen. Kanske kan klämma in en härlig promenad på lördag i bokskogen eller något. Tror aldrig jag får med mig Linus på det. Men det finns säkert någon som vill.

Nu tror jag det börjar bli dags för sängen. Har lite svårt för att sova bara men får väl släcka ner och sluta mina ögon.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback