Inomhus

Vad ont jag har i rygg och ben. Insane! Men så är det alltid efter cup. Nu är ju äntligen TA cupen spelad. Gick inte alls som jag hoppades på. Två förluster och en vinst. Fick dessutom tryckt in ett mål. Men hade hoppats på några fler. Så jag är inte helt nöjd. Fast sen å andra sidan så är det rätt svårt att vinna mot ett div 2 lag och ett div 3 lag. Vi ska ju inte göra det. Så är det bara. Men första matchen bjöd vi i alla fall upp till match. Andra la vi oss platt fall och fick många mål i baken. Sista matchen skulle vi vinna bara. Inte ens chans att jag hade gått med på att förlora den. Hade varit pinsamt. Dock hade det inte gjort något om fler mål hade gjorts från vår sida. 2 mål på 3 matcher är inte bra inomhus. Tur att jag inte spelar fler inomhuscuper detta år. Men håller tummarna när laget spelar om en vecka. Själv ligger jag på stranden då med en mojito i handen. Bara 4 dagar kvar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback