Sjuk vovve

Idag är en jobbig dag. Jag måste tvätta och samtidigt ha koll på Tindra. Hon har svårt för att andas och få en massa anfall så det låter som att hon inte riktigt får luft. Jag kan inte ens gå ut med henne för hon får bara en massa anfall. Så jag får bära ut henne och sätta henne på gräset så hon kissar och bajsar och sen bära in henne igen. Men fina lilla Tindra. Det är jobbigt att ha det så här. Tur att vi ska till vet klockan 15 idag. Jag har ju en del misstankar vad det kan vara så då hoppas jag på antibiotika. Men det är jobbigt att åka bort när man vet hur hon mår. Men mina föräldrar kommer ta väl han om henne, det vet jag! För nu är det bara 2 dagar kvar innan vi åker. Resfeber, jadå. Värsta är att vi inte ens börjar packa eller någonting. Känner bara stressen lite. Det är ändå en hel del som ska ner i väskan. Aja, nu ska jag njuta av min mysiga Tindra som bara vill sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback