120223 - 12.23

Just nu gör jag det jag hatar mest i hela världen. Jag tvättar! Jag verkligen hatar att tvätta för vi samlar på oss så mycket kläder att det tar 500 år innan man blir klar med tvätten. Det bästa när vi bor här hos linus föräldrar är ju att jag slipper springa ner i källaren var halvtimme för att hänga upp tvätt. Men nu tar det istället 3 ggr så lång tid att tvätta.

Alla har åkt in till Malmö idag för att shoppa. Men jag har varken pengar eller tid. Har en hel del jag måste plugga. Så ska försöka att få gjort en del matte idag. Egentligen vill jag också vara ute i et fina vädret. Det är synd att här inte finns någonstans man kan sitta ute och läsa. Här är mest bara en massa lera så vill inte riktigt gå ut och sätta mig i det.

Lite riktig vår hade varit fint nu. Så våren; du är välkommen nu.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback