120104 - 13:15

Äntligen fungerar min dator och ingen är lyckligare än jag. Helt underbart att jag äntligen kan sitta här istället för med mobilen. Linus är dock mindre glad, det vet jag, för då sitter jag i soffan istället för i sängen. Fast sen å andra sidan köpte han en ny dator förra veckan och den kommer han sitta vid väldigt mycket nu när han har fått rätt på den.

Bäst av allt är att jag nu lagt in alla bilder från min kamera, dvs bilder från Thailand och nyår. Från Thailand har jag ca 600 bilder och från nyår kanske 20. Där var inte plats med så mycket mer på kameran eftersom jag filmade en del när vi var på semester också. Får se vad jag kan göra av det. Försöker göra en video, men allt bara hänger sig hela tiden så det ser inte så ljust ut där.

Funderar på om ni ska få se i alla fall några bilder. Jag väntar liksom fortfarande på alla andras bilder. Vi ska träffas på fredag och ge varandra våra bilder. Det ska bli riktigt roligt att få se de andras bilder också. Vem vet, där kanske är några bättre än vad jag har. Dock är det lite tråkigt att där är väldigt många bilder från fullmoon partyt som inte är så bra och där är det bara jag som har bilder från för vi tog bara med oss min gamla kamera dit pga stöldriskerna där.

Men okej, nu har jag tänkt lite. Klart jag ska visa några bilder.



Okej, detta är vad jag bjuder på än så länge, tog lite för lång tid att ladda upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback