120105 - 13:13

I skrivande stund sitter jag och tittar på Ellen. Gissa vem som är där? Twilight gänget. De är riktigt härliga att lyssna på. De verkar verkligen ha riktigt roligt. Roligt på jobbet kan man väl säga. Bredvid mig har jag Tindra som är otroligt jobbig. Han puttar på mig och moffar och vill bara leka hela tiden. Jävla råtta. Jag orkar inte leka mer med henne. Har lekt hela morgonen.

Igår fick vi in vår skänk i vardagsrummet. Fint, fint. Tyvärr passar inte dörrarna nu när allt är målat så nu måste jag lösa det. Jag blir knäpp! Denna skänken har tagit lång tid att göra vid kan man väl säga. Rätt trött på det nu så måtte den bli klar imorgon när Linus kan hjälpa mig lite med det. Nu ska jag snart måla vår kista lite också. Rätta till alla gamla skavanker och sådär. Där är en del repor på ovansidan som jag inte vill ha där. Fast det blir visst lätt så när man har fester och så här och folk ställer glas på bordet och sådär. Så när detta är målat ska jag köpa glasunderlägg, det är en sak som är säker i alla fall.

Ikväll ska jag vara hemma hos min mor och leka med henne. Linus ska till Malmö och jag och Tindra vill inte sitta själv här hemma. Så tar med mig datorn och ser till att fixa lite med alla mina bilder. Tänkte liksom lägga över alla bilder från mossan och fassans dator till den externa. Där är bilder sen typ 2005 som skulle vara rätt roliga ha spara. Och om jag inte fixar det nu snart så kommer de att kasta datorn för den är rätt kass. Så får passa på nu.

Det blir lätt mycket text märker jag när det dröjer mellan gångerna innan man skriver. Fast förvisso skrev jag ju igår, men det händer ju inte så ofta att jag skriver.

Esch, vi hörs och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback