120118 - 13:42

Goddag!
Idag är det onsdag och jag sitter och pluggar. Jag jobbar på att bli klar med mina två kurser innan sista mars. Det bestämde jag mig för igår när jag insåg att jag inte hade så mycket att göra egentligen. 3 prov och 3 inlämningar. Inga problem. Har ju redan gjort en halv inlämning och satsar på att göra den klar ikväll. Den behöver bara vara på 2 sidor och sen är det en muntlig redovisning av något slag.

Det blir en del tankar om skolan nu, men det är ju ungefär det jag gör nu för schemat är sjukt intensivt. De har tryckt ihop en kurs som annars är en termin på 3 veckor samt en kurs som i vanliga fall är på två terminer till en distanskurs (eller det är bara jag som fått den turen att göra det) och sen på det tänker jag bli klar om x antal veckor. Något jag och Linus däremot har bestämt oss för är att inte alls prata om skolan här hemma för då har vi inget annat att prata om känns det som. Han började ju också skolan nu fast en bastermin på högskolan. Dvs samma sak som gymnasiet fast på högskolan. Där läser han Matte D, fysik B och kemi B. Jag är inte avundsjuk på ämnena i alla fall.

Om 50 minuter ska jag infinna mig på skolan för lite företagsekonomi. Slutar klockan 4 och sen börjar jag träna 18:15. Hoppas på att det mest blir till att spela fotboll idag. Jag känner inte för att springa runt koner idag. Känner för att leka med bollen. Hoppas, hoppas, hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback