120121 - 19:17

Idag har varit en riktig söndag.
Städade som vanligt i morse. Tog det lugnt hemma hos mor min och sen tränade jag. 35 minuter på löpbandet (är inte så mycket för löpband men när snön trillar ner utanför fönstret är det ingen höjdare att mata i parken), ett ryggpass och försök till att köra biceps. Men med en handled som fortfarande ömmar sedan november månad blev det ett mindre lyckat pass där. Är trots det rätt nöjd med dagens insats. Öka mer och mer för varje besök där nere och inte minst konditionen. Känns bra att gå av löpbandet efter 35 min och inte vara speciellt andfådd. På tisdag ska jag kötta sönder mig på bandet.

Satt och tittade på Malmö högskolas hemsida och såg att jag behöver matte c. Så imorgon är det jag som står på ssg kl 08.00 hos studievägsledarna och ser till att få ännu en kurs. Tur det är motiverande att plugga just nu i alla fall. Annars hade det varit kris.

Nu: lata i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback