120126 - 10:34

Ooppaaaa!
Idag är en bra dag, det känner jag. Har precis gjort klart min läxa till idag. Börjar skolan 14.30 och går till 16.00. Funderar på att sticka ner en runda till gymmet innan dess och sen ta lite intervallträning i parken ikväll. Men jag vet inte, är lite kluven. Intervallträning i parken kommer det i alla fall att bli, men gymmet är mer osäkert. Fast esch, vem bryr sig egentligen, det är ju en så bra dag i dag ändå.
Morfar hade fyllt 81 år idag. Min fina morfar!
Linus slutar tidigt idag.
Tindra är go och glad.
Jag tror att min telefon, 3GS, snart är såld. (om någon mot förmodan känner att de vill köpa en sån så kan ni ju hojta till ifall jag nu inte får sålt den idag)
Jag har blivit klar med mitt historiearbete.
Jag förstår allt på företagsekonomin och det är prov på tisdag.
Mitt hår är fint idag, förutom min utväxt. Annars en bra hårdag!
Helgen börjar imorgon.

Ser ni, många anledningar att vara glad idag. Det är en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback