120127 - 10:28

Godmorgon!

Har dragit på mig en förkylning. Känns inte alls speciellt roligt. Nyser och snörvlar. Hoppas det inte blir någon långvarig förkylning. Har ingen lust att bli riktigt sjuk. Förkylning brukar tyvärr för min del innebära både halsont och feber och det i sin tur innebär ju ingen träning. Och jag som precis kommit igång ordentlig med träningen tycker inte att det skulle passa sig just nu. Igår var jag ute och sprang intervaller (ja, med en förkylning så jag fick snyta mig ett antal gånger) i mörkret. Jag kan nog utan att komma på något annat säga att intervaller är det tråkigaste som finns att göra men också något av det viktigaste när man spelar fotboll. Det är ju viktigt med varierande träning. Så idag ska jag bara springa på löpbandet så jag slipper en snörvlig näsa. När jag har sprungit en 40 minuter på bandet så kommer Linus ner och gör mig sällskap. Idag ska vi mörda magen med ett riktigt ordentlig pass och sen ska även biceps få sig en omgång så de vet att dem lever.

Men innan jag gör något annat ska jag till skolan. Börjar 12.10 och går till 13.40. Vankas prov på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback