120109 - 10:00

1. Hur gammal är du om fem år? 26

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Räknas Tindra?

3. Hur lång är du? ca 170 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Oj, det kommer jag inte ihåg vad den hette. Minns aldrig sånt.

5. Vem ringde du senast? Linus

6. Vem ringde dig senast? Linus

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? För långt för att skriva och totalt ointressant för er. Men det var från Linus.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror väl lite på vad det gäller. Men om det inte är akut viktigt tycker jag att det går bra att skicka ett sms.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? För ca 12 timmar sedan.

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna-brun mellerade

12. När vaknade du i dag? lite i 8

13. Vilken är din favoritjulsång? All i want for christmas is you

14. Vilken är din favoritplats? I hela världen? Similan Island och helst tillsammans med Linus. Men om jag inte kan vara där så säger jag nog fönsterkarmen i mitt gamla rum hos föräldrarna.

15. Vilken plats föredrar du minst? Jag passar på denna.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Haha denna behåller jag för mig själv, tänker inte dela med mig av mina framtidsplaner. Men jag kan avslöja att jag har rätt höga tankar om min egen framgång ;)

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Då sov jag ju så hur ska jag veta det?

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När jag tittade på TV igår.

19. Hur stor är din säng? Som en vanlig dubbelsäng, 180

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar. En gamal HP som fyller 3 år om 3 dagar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Tror att vi har 10 stycken, men jag använder en och det är min urgamla sen jag bodde hemma.

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Trelleborg

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? jag älskar ju skor, men föredrar att gå barfota och allra helst på sommaren.

26. Är du social? Kan man svara lagom här?

27. Vilken är din favoritglass? Vanlig vanilj

28. Vilken är din favoritefterrätt? Jag är faktiskt inte så mycket för efterrätt. Äter mycket hellre förrätt.

29. Tycker du om kinamat? Det går ner, men tycker absolut bättre om thaimat.

30. Tycker du om kaffe? Nej

31. Vad dricker du till frukost? Vatten

32. Sover du på någon särskild sida? Oftast vänster sida.

33. Kan du spela poker? Jag vet hur man gör i teorin, men i praktiken.. njä!

34. Tycker du om att mysa/kela? Ibland.

35. Är du en beroendemänniska? Ja, jag blir väldigt lätt beroende av saker. Men sen försvinner det igen.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Visst gör jag det.

37. Vill du ha barn? Det vill jag nog ha ja.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite skoltyska och minilite skolspanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, aldrig och jag hoppas att jag slipper.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Helt klart havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor

42. Äger du dyrbara smycken? Dyrbara och dyrbara.. snarare värdefulla.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Just nu är det greys.

44. Kan du rulla med tungan? Nixpix.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Den är svår. Jag känner många roliga männsikor.

46. Sover du med gosedjur? Jag har Tindra

47. Vad har du för ringsignal? Iphones egna

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? mor min har nog sparat lite, men jag själv har inga.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En skruvmejsel

50. Flirtar du mycket? Nej. Jag är inte speciellt flörtig av mig. Rätt kass på det, haha

51. Kan du byta olja på bilen? Ja

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej, peppar peppar ta i trä!!!

53. Vilken var den senaste boken du läste? Jag är Zlatan. ingen bok att rekommendera, men har man väl börjat läsa den så slutar man inte förrän boken är slut. Den är i alla fall väldigt lättläst så det går snabbt att läsa den. Men är man inte så intresserad av fotboll är den inget vidare och för de som är intresserade av fotboll vet redan det mesta av det som står i boken.

54. Läser du någon dagstidning? Ja det är väl klart. Trelleborgs allehanda.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej tyvärr inte. Men det händer att jag köper en tidning då och då.

56. Dansar du i bilen? Klart att jag gör!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? NRJ

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev precis under ett papper till badrummet.

59. När var du i kyrkan senast? Hmm.. Det var ett tag sedan. Tror det var när Elias blev döpt och det är ju bara typ 3 ½ år sedan..

60. Är du lycklig? Det är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback