nervös

 
Godmorgon!
Nu har vi lite morgonmys vid matbordet. Frukost och mys med hunden. Kvalitetstid utan dess like. Gäller att vara effektiv. 
Nu börjar jag bli nervös inför morgondagen. Sista matchen spelas och det vore fint att avsluta med en vinst. Nu under hösten har vi en förlust och under hela serien har vi förlorat tre matcher. Det känns helt sjukt. Vi har gjort en helt jävla sjukt bra säsong i år. Vi förtjänar att gå upp. Synd bara att där är tre andra lag som också är så sjukt jävla bra som oss. Nästa år, nästa år, säger jag bara! 
Oavsett hur det går imorgon så har vi en lagfest att se fram emot. Jag vet hur lagfester brukar sluta. Inte bra. Och imorgon ska inte bli något undantag. 
Först ska denna fredag gå åt till att följa med sambon in i Malmö. Under tiden han går i skolan så ska jag ta en runda i staden. För vissa går ju inte i skolan på en hel vecka. Ja ja ja, vissa har lyx, andra inte. Sluta gnälla! haha. 
 
Nu ska jag sänka ett par mackor innan dagen tar fart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback